Jak vše probíhá

Na těchto stránkách jsme pro Vás připravili stručný a jasný návod, jak si snadno projít procesem od výběru zboží až po objednání a doručení či případné vrácení zboží.

                                         

Výběr zboží

Pokud máte dost času a chcete si náš e-shop v klidu prohlédnout, slouží k tomuto účelu v horním panelu jednotlivé sekce s určitými kategoriemi zboží, tímto postupem se dostanete k Vašemu vytyčenému cíli.

Pokud víte, co přesně hledáte a nechcete zbytečné bádat, kde by dané zboží mohlo být, stačí do vyhledávacího řádku v horní části stránky zadat slovo a našeptávač Vám nabídne zboží, které je s tímto slovem spjato. Vyhledávání je snadné a rychlé, pokud to zrovna nenajde Vámi vyhledávané slovo, zkuste prosím jiný tvar či jinou podobu slova.

 

Nákupní košík

Vámi vybrané zboží vložte pomocí tlačítka ,,přidat do košíku" a pokračujte v nákupu.

Pokud jste již svůj výběr dokončili, přejděte na ,,Váš nákupní košík". Zde naleznete svůj obsah košíku- přesný název, kód zboží, cena s DPH a bez DPH a množství zboží, které můžete libovolně měnit. Obsah košíku můžete také libovolně mazat pomocí křížku u zboží.

 

Nový zákazník/registrace

Pokud jste již zaregistrovaní, stačí se přihlásit a pokračovat v objednávce.

Pokud jste novým zákazníkem, vyplňte prosím veškeré povinné údaje, které jsou nezbytné pro odeslání zásilky. Na konci stránky se můžete rozhodnout, zda chcete vytvořit uživatelský účet či chcete pouze být jako host. Chcete-li zasílat naše novinky emailem, nezapomeňte prosím zaškrtnout příslušné políčko.

 

Doprava 

PPL

Při odeslání balíku Vám bude zasláno oznámení prostřednictvím e-mailu. Řidič společnosti PPL VáS bude kontaktovat, aby upřesnil čas doručení.

 

Jakmile bude balík připraven k předání na odběrném místě zásilkovny, které Jste si zvolili bude Vám zasláno  oznámení prostřednictvím e-mailu (telefonu).

 

Potvrzení objednávky

Pokud jste si svou objednávku dobře zkontrolovali, zmáčkněte na tlačítko ,,Potvrdit objednávku", okamžitě Vás to přesměruje na shrnutí částky Vaší objednávky a Vám už stačí pouze objednávku potvrdit a v zápětí Vám na uvedený email přijde potvrzovací zpráva, že objednávka byla přijata.

Po celou dobu vyřízení Vaší objednávky Vám budou chodit přehledy o tom, co se s objednávkou děje.

 

Při určitých nejasností či problémech s objednávkou kontaktujte zákaznický centrum na emailech obchodnik1@hellors.cz  či na telefonu 383 134 500.

 

Vrácení zboží ve 30 denní lhůtě

 

Při koupi zboží na našem e-shopu je možné zboží vrátit ve 30 denní lhůtě, tato lhůta se týká dnů kalendářních nikoli pracovních. Doba začíná běžet dnem převzetí zboží. Naše zboží neodesíláme do zahraničí.

 

Postup vrácení zboží je následující:

  • Během těchto 30 dnů musí být prodávajícímu odesláno odstoupení od kupní smlouvy. Formulář na odstoupení naleznete v obchodních podmínkách nebo pod tímto odkazem.
  • Formulář prosím vyplňte a zašlete elektronicky na email reklamace@hellors.cz a v nejkratší době od zaslání tohoto odstoupení zašlete zakoupené zboží. Nebo vytištěný formulář vložte do balíku se zbožím a zašlete na naší adresu (tímto způsobem celý proces zrychlíte). Kupující je dále povinen prokázat svůj nákup dokladem o koupi přiložením do balíku.
  • Vrácené zboží musí být v původním stavu a dobře zabalené, aby nedošlo při jeho přepravě k poškození.
  • Hned jak zboží přijmeme, zašleme Vám Opravný daňový doklad neboli Dobropis na email s žádostí o vyplněný potřebných údajů.
  • Po vyplnění údajů zašlete doklad elektronicky či dopisem a peníze Vám zašleme na Váš bankovní účet.

 

Náklady spojené s vrácením zboží hradí kupující sám.